Intergemeentelijke Werkgroep Bouwfysica    de Intergemeentelijke Werkgroep Bouwfysica Forum index
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé-berichten te bekijkenLog in om je privé-berichten te bekijken   InloggenInloggen 
EPC maatregelpakketten

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie   printer-vriendelijke weergave    de Intergemeentelijke Werkgroep Bouwfysica Forum index -> Energie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

hoe vaak worden, sinds invoer april 2009, de EPC-maatregelpakketen gebruikt?
0-20 % van de woningbouwprojecten waarbij ik betrokken ben
100%
 100%  [ 3 ]
20-40 % van de woningbouwprojecten waarbij ik betrokken ben
0%
 0%  [ 0 ]
40-60 % van de woningbouwprojecten waarbij ik betrokken ben
0%
 0%  [ 0 ]
60-80 % van de woningbouwprojecten waarbij ik betrokken ben
0%
 0%  [ 0 ]
80-100 % van de woningbouwprojecten waarbij ik betrokken
0%
 0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 3

Auteur Bericht
bureau Kent

BerichtGeplaatst: 4-09-2009 10:06    Onderwerp: EPC maatregelpakketten Reageer met quote

Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen met de maatregelpakketten voor de EPC.

Zelf kan ik de maatregelpakketten niet toepassen, omdat in alle
woningbouwplannen waar ik adviseer, het raamoppervlak hoger is dan 21% van het gebruiksoppervlak.

Ik ben benieuwd hoeveel gebruik er van de maatregelpakketten gemaakt wordt.

Rik Vollebregt
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privé-bericht [ Verborgen ] Bekijk de homepage
Marc Ammerlaan
IWB-lid

BerichtGeplaatst: 4-09-2009 15:17    Onderwerp: EPC maatregelpakketten Reageer met quote

Smile leuk idee om dit even te inventariseren! Ik denk dat het ook niet veel gedaan zal worden: als je met gelijkwaardigheidsverklaringen schermt kun je veel gemakkelijker aan de eis voldoen. Er zijn maar een paar gemeenten die daar kritisch naar kijken, het gros accepteert die als zoete koek....
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privé-bericht [ Verborgen ]
Marc Ammerlaan
IWB-lid

BerichtGeplaatst: 4-09-2009 15:19    Onderwerp: EPC maatregelpakketten Reageer met quote

Smile leuk idee om dit even te inventariseren! Ik denk dat het ook niet veel gedaan zal worden: als je met gelijkwaardigheidsverklaringen schermt kun je veel gemakkelijker aan de eis voldoen. Er zijn maar een paar gemeenten die daar kritisch naar kijken, het gros accepteert die als zoete koek....
Naar boven
Ruud van Schie
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: 8-09-2009 7:20    Onderwerp: EPC maatregelpakketten Reageer met quote

Deze poll is misschien wat te snel. Het lijkt me in elk geval goed om over enige tijd ons te herinneren aan deze vraag. Het is natuurlijk zeer interessant om te zien hoe deze 'aanpak' werkt.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie   printer-vriendelijke weergave    de Intergemeentelijke Werkgroep Bouwfysica Forum index -> Energie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: